lauantai 17. elokuuta 2013

# ....Emt... KESÄLOMA!!♥

Niihh totanoi sori ku en oo päivitellyy.. Nyy kerron sit kesästäni.. Noniii..

Ekaks kevätjuhlis ol tylsää juttelin kamujen kaa ym ym.... Todistuksessani oli yks 10 kolme 8 ja muut ol ysei..Nii iha semi todistus...

 Sit joskus alkukesäst kaaduin pyöräll ja kauheet haavat polvis..Tosi Kiwaahh..

.XD Jaa sit olin 4H:n kanssa LINTSILLÄ!! (; Uskalsin mennä Ukkoon mutta se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta!! SE OLI KAMALA!!! Mut mä rakastan kieppii... ja kieputinta!! I LIKE:IT!!

Sitte oon ollu monissa yleisurheilukisoissa ja hyvii sijotuksiiki on tullu... Kauden pääkisnai oli Lohjalla käytävät Lohja Junior Games kisat.. Siellä heitin keihästä 24m VAAN!! XD Sit kuulaa työnsin tasan 9,0m sehä oli mun tavote kesällä (Kuula paino 2,5kg) Sitte moukaria kun heitin se oli joskus klo 16 ku se alko ja olin ollu koko päivän auringossa ja ei oikee enää jaksanu ku keihäs oli ollu jo klo 10 aamulla..Nii moukarissa keskittymine herpaantus eka heitto oli hyvöäksytty ja iha semi tulos 23.22m  toinen heitto meni yli verkon pusikkoon XD Ja kolmas osus siihen rinkiin ja kauhee kolahdus kuulus.. Toisen heiton jälkeen nauroin ihan sikana parin mun kamun kaa XDDD Moukariss olin 9 kuulas 6 keihääs 12 AINII..Oliha mul viel kiekkoki siin paras heitto vaa 21.79m BLÄÄHH.....Kiekos olin muute ööhh.... 12  kans et iha semi.... (;;;;; Niihh et sellaset kisat..

Öööhh.. Sit kesän kohokohta oli kun olin kaverini ja sen äidin kanssa Helsingissä..Olimme hotellissa 2 yötä..Hotellin nimi oli hotelli Vaakuna..!! Siellä oli todella pehmeät sängyt!! (;; Oikeest oon hirvee sänkyfriikki XD Jaahh.. Nii kerron koko jutun... Mä menin edellisenä päivänä kamulleni yöksi.. Sit aamulla joskus klo:9 me lähettii ajamaa kohti Turkua..Siellä ei paljookaa tarvinu oottaa ku me jo lähettiin junalla kohti Helsinkiä!! SIITÄ SE MATKA SITTE ALKO!!! ♥ Junassa istuimme n. 2h se aika meni hitaaaaaaassssssttttiiiii.... Me naurettii ja höpötettii ja ym... (; Sit ku me oltii Hesassa ni *suunnistimme* kohti hotelliamme...Rautatieasemalta oli hotellillemme n. 200-300m siit me käveltii ja jouduin kantaa kamun ja sen äitinki laukkuja....Huoohhh..Sit hotellilla siis kun me mentii sinne ni kello oli jottai 12 huoneen sai vasta joskus klo 14 jälkee mutta meidän huoneemme olikin jo vapaana.. Menimme huoneeseemme vaihdoimme vaatteet ja suunnistimme mihinkäs muuhunkaan kuin SHOPPAILEMAAN!!♥ Meidän hotelli oli lähellä kauppakeskuksia sillä tien toisella puolella oli Kamppi & Forum... Ekaks menimme Mic Macciinn sieltä ostin jtn koruja ja vaatteita.. Sit kamuni äiti osti meille samanlaiset paidat niissä luki I ♥ Shopping!! (; Ihanatha ne oli!! Koko päivä shoppailtii varmaa jtn 6h ni sit me mentii hotellii ja haettii *yöpalaa* nimittäin hotellimme aulassa oli Mäkki eli Mc Donald's Sieltä otimme euro juustot ja isot pirtelöt!! (; I LIKE:IT!!♥ Seuraavana päivänä menimme LINTSILLE!!! ♥♥♥ Olimme 5 kertaa peräkkäi kiepis ja 3 kertaa peräkkäi kieputtimes...!! (; Kieppi on niiiiiin paras!! (: Sit voitimme ison sipsipussin luulimme että siellä oli vaa yksii samoi sipsei mut siel oliki 11 eri sipsipussii!! (; ♥ Njammm...!!(; Hotelliin menimme joskus klo 22 tai no sillo Lintsi meni kii me oltii iha loppuun asti siellä ja päästiin Kiepin päivän viimeiseen ajoonn!! XD Ja muute me oltii Hip Hopissaki!! XD Haimme taas yöpalaa pirtelöö ja ym.. Sit seuraavana päivänä ehdimme vähä shoppailemaa ennen ku lähettii kotiinn....Mun kamu rupes kiukuttelemaa ja mä suutuin ja lähin hotellin aulaan..Odottamaan ootin siin sit niinku 30min...
'



MUT NY EI OO AIKAA KERTOO ENEMPÄÄÄ SEURAAVASSA POSTAUKSESSA LISÄÄ MEEN SYÖMÄÄ MOIDO!!! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti