sunnuntai 29. syyskuuta 2013

# 12 Miksi....?? ;(

Hello!!
Mites aamu alkanut?? Mulla ihan hyvin ollaa just lähössä kotiin päin.. Olen ollu iskällä koko viikonlopun♥ Nyt sit kottii päi ja huomenna kouluun ;(( Meijän pihalla oli siili se oli ihanaahh♥♥ En tiiä miksi on näin myöhään valveilla vielä mut se oli SÖPÖ!!♥

Tässä yks meijän pihalla kesällä käydyistä siileistä..:3 Kuiii IHANAAAAHHHH♥♥

Mulla alkaa talvi Tyksissä käymisellä X( Aloitan siedätyshoidot  pelottaa ihan sairaasti ku mulla on 'piikkifobia' Ni se tuntuu ihan kamalalta... Mua iha itkettää sen takia ja se kun en voi ottaa aikuisena mitään karvaista lemmikkiä ;(( Se on mulle kamalaa ku.... MÄ RAKASTAN ELÄIMIÄ♥♥ Miten voin elää elämäni ilman koiraa tai kissoja :(( KAMALAAAAA!!!  Apuaa!! 

Muute ehtii viel äänestämään ja kyselen vielki videopostauksen aihetta...Jaja   Viel yks kuva:
Tän löysin ku kattelin kuvii googlesta..Tää on omistettu mun edes menneelle besulle♥♥ Joka kuoli tänään 29.9.2013 klo 04:15 ;( ;( Mua itkettää ;( KAMALAA!! Sil oli ollu syöpä jo 8v asti ja se kesti 4 vuotta se oli selvinny jo siitä mutta jälkitautina tuli keuhkokuume ja siihen se kuoli ;( ♥ I Miss You Elina♥  Kaipaan sua koko ajan ;(( Ja sydämeni murtui... ♥♥ Lepää Rauhassa Rakas!! ♥♥ Mun pieni sydän ymmärrä ei miksi kuolo rakkaan besuni vei..♥♥ T: Rakas sinua kaipaava besusi♥♥ :33

2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia, mut teksti on vähän liian "epäselvää" mun makuun. :/ Tykkään tosta sun taustastas. :)

    VastaaPoista
  2. Koitan tehä selvempää (; Oli kiire ni vähä tollast XD

    VastaaPoista