lauantai 28. syyskuuta 2013

# EMT....?? ;D Back to school...

Hywää syksyyyhh!! (;

Mites teillä on alkanu koulu?? Mulla ihan hyvin aloitin siis just 6 luokan Laitilan keskustankoulussa..
Luokallani on 21 oppilasta osa niistä on hulluja ja outoja O.O Yks meijän luokkalainen on huutaa ja meluu tunnil koko ajan!! X(( Ärsyttäväähh... Sit se hommaa omias tunnilla... XD Mut on meijän luokassa kivojakin tyyppejä kuten Ou,Nou,♥♥ <---Lempinimet...   Ja sit meijän viereisellä luokalla on 3 ihanaa ihmistä joita rakastan♥♥ Jaahh sit yks lähti Kalantiin ;(( Mutta asuu onneksi vielä Laitilassa♥ En ois kestäny jos oisin joutunu elämään ilman Vikii...:33 Niihh...Tossa äänestyksessä on johdossa et tekisin videopostauksen.. Mutta ehtii äänestämään vieläkin!! (; Ja kannattaakin...Tähän postaukseen voit kommata minkä aiheen haluat videopostaukseen♥♥ :33 No mut poistuin taas aiheesta NIIN.... Koulussa oon aika vilkkaalla päällä koska viimene AK-vuosi alkanutthh... IHANAAAA!!!! No koulus meijän ope on tanssihullu ni se opettaa meille aina valssia ja me tytöt joudutaa ain tanssimaan ällöjen poikien kaa... 8D Niihh se on aika tyhmää.. YÖÖKKK!!!! ;(( Meijän luokan luokkahenki o vähä valahtanu alaspäin... Koska luokastamme löytyy myös kiusaajia... ( Minuakin on haukuttu läskiksi ja se on ärsyttävää oon sanonu opel ja kuraattoril mut ne ei tee mitää) Mua on kiusattu jo monta vuotta ja osittain keväällä seiskalle siirtyminen on ihanaa sekä pelottavaakin....;(( Mutta se on vasta edessä keväällä onneksi.....Huhh.....

Tästä postauksesta tulee piiiitkä, koska kerrankin mulla on aikaa kirjoittaa tätä...Oon iskällä ja meillä on tietsikkavuorot saan tän postauksen kirjoittamiseen 30 min aikaa...Aikaha menee nopeesti ku kirjottaa tätä tänne... Kuuntelen samalla musaa Iccee,Jannika B:tä ja Sini Sabotagea♥ ♫♪ Iskäni asuu pienessä kaupungissa ni täällä ei oikee oo muutakaan tekemistä (; XD Tän postauksen loppuun laitan kuvia unelmistani ja jutuista mitä mulla jo on..Esim..Sain just uuden puhelimen ja siihen haluisin ihanii kuorii...Kuvia siis postauksen lopussa.... (;;♥:3 Tuleeks teille jolleki lukijalle Koululainen tai Girl:It...?? :o Mulle tulee ja niis on ihania tavaroita ja ihanaa lukemista kun tylsyys iskee.....Haluisitteko et kirjoittaisin jostai harrastuksestani välillä?? Voin seuraavas postaukses kirjottaa harrastuksistani....8D Esim..Yleisurheilusta tai kutomisesta voin vaix laittaa kuvia tekemistäni amigurumeista ( neulotut tai virkatut eläimet,hahmot ja herkut♥♥) Niitä on ihana tehdä varsinbkin pimeänä syysiltana... Mutta nyt pari kuvaa:

Tämmöset kuoret ostin mun vanhaan Iphoneen♥♥

Ja tälläsen....

Yks Joululahjatoiveista♥♥


Muita joululahja toiveita ois esim. Lahjakortit..Toi yllä oleva järkkäri ja ja vaatteittaa♥♥ Jajaaahh Saan ehk One Directionin hupparin♥ Tässä postaukseni tällä kertaa kiitti jos luit♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti